Truyen3h.Co

Magisnya Cinta

Bab 15

karyaseni2u

"KEK dalam peti ais siapa tu? Saya ambil sepotong tadi..."

"Saya punya, bos!"

"Haaa... Saya ambil sepotong tadi."

"Banyak pun tak apa, bos. Nanti saya pergi potongkan untuk bos. Memang buat untuk makan pun."

"Elok sangatlah tu. Kerja banyak buat saya laparlah."

"Bak kata bos, kalau kita kerja dalam keadaan lapar, idea tak akan sampai..."

"Haaa... Betul-betul. Potong banyak-banyak pun tak apa. Saya takutlah siapa punya tadi, main ambil saja. Tapi, betul-betul sedaplah kek tu. Bila makan rasa nak lagi. Itu yang tanya tu... Saya ni jarang suka kek, tapi nak tanyalah, kek tu beli kat mana? Apa nama kek tu? Ingat nak beli kat ibu saya..."

Lily tersengih.

"Mana beli, bos..."

"Tak beli, mana datang?"

"Kak Rose buat. Kek butterscotch namanya. Nanti saya potong dan bekalkan untuk ibu bos, eh..."

"Ehhh, tak payah... Tak payah. Saya nak, saya pi beli kat Secret Recipe."

Hesy!!!

Tak lut jugaaa...

Tak apa, mungkin ada cara lain yang buat Encik Adib jatuh suka dekat kakak. Kalau aku tak boleh buat makanan turun ke perut, aku buatlah mulut turun ke hati pulaaa... Lily tersenyum-senyum. Usaha tangga kejayaan!

Tapi yang peliknya, tiba-tiba kek tu tinggal... setengah. Siapa pula tikus besar yang makan? Dalam pejabat ni siapa yang tinggal? Aku, Encik Adib, Encik Chan dan Cik Tia saja. Lain semua pergi site.

Siapaaa agaknya tikus besar tu?

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen3h.Co